تماس با ما نکاتی در مورد اسکناس شمار | فروشگاه اینترنتی مگاگستر | Megagostar
اسکناس شمار پارا para NC 297

نکاتی در مورد اسکناس شمار

دوازده نکته جالب درباره ی دستگاه های پول شمار ، برای انتخاب دقیق تر در این صفحه گرد آوری شده است ، پولشمار انواع گوناگونی دارد که عمر اسکناس شمار در تمامی برند های مطرح بسیار بالا می باشد و خریدار میانگین حدود 10 سال از پول شمار استفاده می نماید .

  1. آیا دستگاه پول شمار فقط اسکناس را میتواند بشمارد ؟ اغلب پول شمار ها می توانند برگه های دیگری را نیز بشمارند ، این ویژگی بستگی به دستگاه پول شمار و حداقل و حداکثر اندازه اسکناس قابل شمارش آن دارد ، اگر برگه های مورد نظر شرایط اسکناس های قابل شمارش را داشته باشند ، دستگاه پول شمار مشکلی برای شمارش آن ها ندارد .
  2. آیا دستگاه پول شمار می تواند قیمت اسکناس ها را نیز محاسبه کند؟اغلب دستگاه های پول شمار قابلیت سنجش قیمت اسکناس ها را ندارند و تنها می توانند تعداد آن ها را مشخص کنند. اما برخی از پول شمار ها این ویژگی را دارند .
  3. آیا برای دستگاه پول شمار بین اسکناس های نو و استفاده شده تفاوتی هست؟دستگاه پول شمار می تواند هم اسکناس های نو و هم قدیمی را شمارش کند و فرقی بین این دو نیست ، تنها تفاوتی که هست این است که تعداد اسکناس های استفاده شده که دستگاه پول شمار میتواند در یک زمان معین بشمارد معمولا نصف تعداد اسکناس های نو است ، این هم بخاطر این است که اسکناس های استفاده شده به خاطر چین خوردگی و تا شدگی جای بیشتری از اسکناس های نو میگیرد .
  4. آیا همه دستگاه های پول شمار دارای سنسور تشخیص پول تقلبی هستند؟اغلب دستگاه های پول شماری که امروزه تولید می شود سنسور تشخیص پول تقلبی را دارند. برخی از پول شمار ها از فناوری اشعه ماورا بنفش (UV) و بعضی از فناوری سنسور جوهر مغناطیسی (MG) استفاده می کنند .
  5. قابلیت تشخیص ابعاد اسکناس چیست؟این ویژگی در هنگام شمارش پول این امکان را می دهد که اسکناس های با ابعاد مختلف را مشخص کرد ، قابلیت تشخیص ابعاد اسکناس در پیدا کردن اسکناس های تقلبی هم کاربرد دارد .
  6.  سنسور تشخیص جوهر مغناطیسی (MG) چیست؟ جوهر مغناطیسی نوعی جوهر است که حاوی مقداری فلز به صورت جامد و بسیار ریز است ، این نوع جوهر بعد از چاپ بر روی کاغذ به کاغذ خاصیت مغناطیسی داده و می تواند در محصولات مختلف استفاده کرد ، این تکنولوژی مخصوصا برای سهولت و سرعت در اسناد از جمله اسکناس به کار می رود ، سنسور تشخیص جوهر مغناطیسی دستگاه پول شمار با تشخیص وجود این جوهر در اسکناس ها پول تقلبی را جدا می کند .
  7. قابلیت تشخیص اشعه ماروا بنفش چیست؟در برخی اسناد به خصوص اسکناس اطلاعاتی درج می شود که تنها به وسیله اشعه ماورا بنفش قابل رویت است. دستگاه پول شمار بوسیله قابلیت اشعه ماورابنفش در صورتی که اطلاعات در اسکناسی درج نشده باشد یا اطلاعات اشتباهی درج شده باشد، آن را تشخیص داده و اسکناس تقلبی را جدا می کند.
  8. چه نیازی به « سیستم پاکسازی اسکناس » در دستگاه پول شمار هست؟اسکناس ها بعد از استفاده و دست به دست شدن توسط افراد مختلف، آلودگی و باکتری به خود جذب می کنند. این آلودگی ها با تبادل اسکناس به افراد مختلف انتقال داده می شود و موجب بیماری هایی می شود. سیستم پاکسازی در دستگاه پول شمار، این آلودگی ها را از بین می برد. این ویژگی برای افرادی که دارای آلرژی و یا حساسیت هستند بسیار مفید هست و حتی می توانند سایر اسناد را نیز پاکسازی نمایند .
  9. کاربرد «فیلتر گرد و غبار» در دستگاه پول شمار چیست؟فیلتر گرد و غبار از پراکنده شدن گرد و غبار ناشی از شمارش اسکناس به هوای محیط اطراف و همچنین ورود آن به قطعات داخلی دستگاه پول شمار جلوگیری می کند .
  10. آیا دستگاه پول شمار ایمن هست؟هر چند قرار نیست کودکان با دستگاه پول شمار کار کنند ولی باید بدانید که دستگاه پول شمار هیچ خطری برای کودکان ایجاد نمی کند و حتی برای کابر دستگاه هم خطری ایجاد نمی کند .
  11. آیا دستگاه های پول شمار با باتری هم کار می کنند؟اغلب دستگاه های پول شمار به دلیل نیاز به انرژی بالا برای شمارش اسکناس با برق مستقیم کار می کنند. ما هم پیشنهاد نمی کنیم که از پول شمار هایی که مخصوصا فقط از باتری تغذیه می کنند استفاده شود. زیرا کاهش سطح انرژی موجب اختلال در روند کار دستگاه پول شمار می شود .
  12. بهترین دستگاه پول شمار کدام است؟در واقع دستگاه پول شماری که از همه نظر بهترین باشد وجود ندارد. ولی نمونه های (ذکر نمونه از مدل های سایت) را می توان از بهترین دستگاه های پول شمار موجود در ایران دانست .
0 دیدگاه

یک دیدگاه ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.